Podpora značky PODKRKONOŠÍ regionální produkt®

Dotace je určena na účel: Podpora činnosti a marketingu certifikační značky Regionální produkt.

MAS Podchlumí, z.s. je koordinátorem značky Podkrkonoší od roku 2017. Za tuto dobu bylo uděleno 73 certifikátů, jejichž držitelé po celou dobu prezentovali naše území, představovali šikovnost a podnikavost místních řemeslníků, zemědělců a ovocnářů.

Záměr je v souladu se Strategií rozvoje KHK 2021-2027, opatření 5.3.2 Podpora partnerství, rozvoj místní a nadregionální úrovně.

Projekt je finančně podpořen Královéhradeckým krajem.

Dotace v rámci výzvy KHK 2025 - 25RRD30

MAS Podchlumí obdržela dotaci Královéhradeckého kraje ve výši 150.000 Kč na podporu činnosti a marketingu certifikační značky Regionální produkt, č. 25RRD30-0004
Název projektu: Podpora značky PODKRKONOŠÍ regionální produkt® II.Doba realizace: 1.1.2025 - 15.12.2025Cílem projektu je posílit aktivity koordinátora značky v oblasti veřejné prezentace a posílit povědomí o existenci regionální značky a produktech, které tuto značku nosí. Hlavním úkolem bude mířit na konečné spotřebitele, a přesvědčit je o výhodách a významu místních producentů a jejich produktů.

Dotace v rámci výzvy KHK 2024 - 24RRD30

MAS Podchlumí obdržela dotaci Královéhradeckého kraje ve výši 150.000 Kč na podporu činnosti a marketingu certifikační značky Regionální produkt, č. 24RRD30-0006

Doba realizace: 1.1.2024 - 15.12.2024

Cílem projektu je posílit povědomí území o existenci regionální značky, představit možným dalším zájemcům o certifikaci výhody tohoto značení. Zároveň vhodnými marketingovými nástroji zaujmout návštěvníky a turisty, kteří do našeho území míří a tráví zde volný čas.
Na území Královéhradeckého kraje máme producenty se zajímavými produkty, mnohdy v rámci ČR ojedinělými. Záměrem je posílení aktivit koordinátora značky v oblasti veřejné prezentace, tj. aktivního zapojování/účasti na farmářských trzích a jarmarcích. Cílem je posílení povědomí o existenci značky a produktech, které tuto značku nosí. Hlavním úkolem bude mířit na konečné spotřebitele, kteří zatím preferují nákupy např. dovozového zboží ve velkých supermarketech, a přesvědčit je o výhodách a významu místních producentů a jejich produktů.